Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Złoty Bankier

Szanowni Państwo

Statuetka Złoty Bankier to od ośmiu lat największe wyróżnienia na polskim rynku bankowym. Jej laureatami są banki, które w swojej działalności stawiają na najlepsze praktyki rynkowe, a ich produkty i usługi są odpowiedzią na oczekiwania i potrzeby klientów. Najlepszych od 2008 roku wybierają klienci i eksperci rynku bankowego.

Od 2016 roku Złoty Bankier to również największy w kraju projekt badawczy dotyczący poziomu obsługi bankowej, jakości produktów, komunikacji reklamowej i w social media oraz społecznego zaangażowania banków. W 2017 roku w ramach projektu Złoty Bankier po raz drugi Obserwatorium.biz i Kantar TNS zbadają jakość obsługi klienta w polskich bankach.  Pod lupą ekspertów znajdzie się 21 banków, w tym po raz pierwszy badaniem obejmiemy Banki Spółdzielcze. Nasi „tajemniczy klienci”, odwiedzą 1050 placówek i wykonają 1710 kontaktów zdalnych. Suma wszystkich ocen pozwoli nam wyłonić zwycięzcę rankingu: Złoty Bank w kategorii Najlepsza wielokanałowa jakość obsługi.

Przez 3 miesiące banki zostaną również poddane audytowi bezpieczeństwa systemów bankowości internetowej i mobilnej – eksperci cyber-bezpieczeństwa z Securing oraz Obserwatorium.biz będą prowadzić testy zabezpieczeń i stabilności serwerów bankowych.

Kolejne nagrody przyznamy za najlepsze oferty produktowe: konto osobiste, kartę kredytową, kredyt gotówkowy, kredyt hipoteczny. Przez trzy miesiące będziemy porównywać każdy z produktów pod kątem przydatności i atrakcyjności dla trzech różnych kategorii klientów. Scenariusze opracował zespół ekspertów Bankier.pl i Pulsu Biznesu. W tym gronie zostanie również wyłoniony zwycięzca w kategorii Innowacja Finansowa.

Jak co roku do udziału w plebiscycie zapraszamy internautów, którzy w drodze głosowania wskażą najlepszą reklamę produktu finansowego, najskuteczniejszy bank w social media oraz najlepszą kampanię CSR.

Cały projekt rozpisany jest na cztery miesiące, zwycięzców poznamy w kwietniu. Już dzisiaj zapraszamy na galę Złoty Bankier (27.04), podczas której poznamy Złoty Bank i wręczymy nagrody w pozostałych kategoriach.

 

 

 

Organizatorzy:
Partnerzy merytoryczni:
Partner wspierający:
Patroni: